Om oss:

Sätratrafikskola är en trafikskola med moderna lokaler, trivsam atmosfär samt med hög kvalitè av lärorika kurser och utbildningar.

Ni hittar oss på Stensätravägen 8 i Sätra. Skolan ligger fyra minuter ifrån Sätra tunnelbanestation i samma byggnad som Hälsokraft. Mer info och kontaktuppgifter finner ni under Kontakt

Med mycket kunskap, erfarenhet och tålamod ger vi alla möjlighet att ta körkortet. Hos oss kan du våga tänka högt och ingen fråga är för dum för att ställas. Ju mer information du får desto bättre och säkrare blir du som förare och vi är måna att du ska känna dig trygg hos oss!

Med flera års erfarenhet har vi lyckats få många elever att ta körkortet och med vår pedagogik erbjuder vi dig professionell utbildning, kunskap och undervisning efter dina behov. Vi gör det omöjliga möjligt!

På vår trafikskola kan vi se snabba resultat och levererar våra undervisningar med hög kvalitè. För oss är det viktigt att du som elev ska känna dig trygg och gör därför ett upplägg där du som elev ska få körkortet på ett effektivt och säkert sätt. Allt för att du ska känna dig trygg och säker bakom ratten.

Vi hjälper dig vid bokning av följande:

- Riskutbildning del 1

- Riskutbildning del 2

- Kunskapsprov på trafikverket

- Förarprov på trafikverket

Inte nog med det hjälper vi dig med att göra en synundersökning & ansökan om körkortstillstånd på plats. Båda Riskutbildningar och körkortstillstånd är giltiga i fem år från den dagen du genomför den och kan inte förlängas.(OBS, när man har tagit körkortet inom de fem åren men blir av med körkortet så måste man göra om alla riskutbildningar igen)

Hos oss kan du ta körkort både för manuell och automatväxlad bil, våra bilar är Mercedes a- klass (AMG paket) med både automat och manuell växellåda.

Har du flera frågor & funderingar är du välkommen att höra av dig till oss!

Våra bilar på Sätra Trafikskola:

Vi kör bilar med både automat och manuell växellåda

-1531490893215556239